Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. werkt continu aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Door de persoonlijke betrokkenheid bij onze klanten en hun ondernemingen ontstaat er een sterke relatie tussen de klant en Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. Mocht u desondanks niet geheel tevreden zijn over onze dienstverlening, dan nodigen wij u uit ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Op deze manier kunnen wij samen zoeken naar een passende oplossing. Uw klachten en/of aanmerkingen nemen wij zeer serieus.
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost. Wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
Mocht uw klacht onverhoopt met een gesprek niet verholpen zijn, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. U dient dit dan te richten aan onze compliance officer de heer mr. S.H. Dijkman. Wij streven er naar om binnen 10 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvangt u hiervan uiteraard altijd bericht en informeren wij u over de verdere procedure.
Vanzelfsprekend zullen wij zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan. Wij gaan ervan uit dat uw klacht te goeder trouw is en uiting geeft aan oprechte en gegronde zorg. Wij zullen uw klacht derhalve ook uiterst serieus behandelen. Voorts geeft uw klacht ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.
Volgens artikel 32 van de Verordening Accountantsorganisaties en artikel 55 van Nadere Voorschriften Accountantskantoren is het verplicht om de klokkenluidersregeling van ons kantoor op de website te plaatsen. Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. hecht waarde aan een goede klachtenregeling met een zorgvuldige en vertrouwelijke afhandeling van de gemelde klachten. Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. is derhalve van mening dat ook medewerkers en personen van buiten de organisatie zonder gevaar voor hun rechtspositie vermeende onregelmatigheden aan de orde moeten kunnen stellen. Iemand die gebruik maakt van deze klokkenluidersregeling kan de melding anoniem doen bij de vertrouwenspersoon van Dijkman en Haddi Adviseurs B.V.
De klokkenluidersregeling is geldig naast de regeling voor klachten over de diensten van Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. en de regeling met betrekking tot verschillen van inzicht.
In deze regeling worden de volgende begrippen gebruikt:
Kantoor: Dijkman en Haddi Adviseurs B.V.
Medewerker: Alle aan Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. verbonden werknemers en/of directie en/of bestuursleden.
Externe derde: Een ieder natuurlijk- of rechtspersoon niet zijnde Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. of één van haar medewerkers.
Melder: Een ieder natuurlijk- of rechtspersoon die een melding doet als bedoeld in deze klokkenluidersregeling.
Vertrouwenspersoon: De natuurlijk persoon die door de directie van Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. is aangesteld in het kader van deze klokkenluidersregeling. Bij Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. is dit in principe de compliance officer, tenzij deze direct betrokken is dan is het de waarnemende functionaris.
(Vermeende) onregelmatigheid: Een op redelijke gronden gebaseerd vermoeden met betrekking tot Dijkman en Haddi Adviseurs B.V. en/of haar medewerkers in verband met: